aboutmisen.blogg.se

Inget märkvärdigt

Kategori: Allmänt

Hej mina godingar hur mår ni? Jag har det bra & lever men vet inte hur länge till råkade bränna 1350kr på en klänning idag men den var ju fin. Aja på måndag börjar jag jobba på Zara, samtidigt som det känns jävligt bra så är jag sjukt nervös då man har hört lite mindre bra saker om detta företag men får göra som Helle sa bita ihop. Jag kommer ändå behöva leta mer jobb eftersom man verkligen inte klarar sig på halvtid här borta! Skulle ha skickat iväg mitt CV ikväll till butiken där jag köpte min klänning men jag har varit tvungen att rensa hela datorn så får göra det imorgon. Istället ger jag er lite bilder från NY.





Denna passar mig prefa då jag är awesome!!

Kommentarer

  • Helle säger:

    Det ser väldigt trevligt ut måste jag säga! :)

    2013-10-06 | 10:01:05

Kommentera inlägget här: