aboutmisen.blogg.se

In love whit shoes

Kategori: Allmänt

Egentligen skulle jag inte skriva en massa utan visa er lite skor. Jag är nämligen på jackt efter ett par schyssta skor till min klänning som jaag köpte förra veckan & som jag inte har visat för er. Tråkig som jag är så är alla svarta, haha men vissa ha lite detaljer..
 
 
Först ut är ett par skor från Aldo, känns som om dessa kommer passa bäst till klänningen.
140 Dollar
 
Nästa ut är Steve Madden,, älskar den lilla detaljen fram till. Riktigt snygga både till klänningen & byxor
90 Dollar
 
Nästa ut är Zara, en jövligt udda sko men sjukt snygg, Kan klä upp mycket, men frågan är om dem passar till klänningen.
100 dollar
 
Ännu en från Zara. En enkel sko men detaljen på klacken gör rött mycket men passar nog mest till ett par schyssta byxor.
 
Den sista skon som får prägla bloggen är också även denna från Zara, Också en väldigt enkel & stilren sko som passar till det mesta.
 
Men samtidigt att köpa ett par skor från Zara innan jag får mitt personalkort är rätt korkat. Så snälla människor vad säger ni? vilken sko skulle ni vilja prägla era fötter?
 
XoXo

Kommentarer

  • Johanna säger:

    Steve madden!!!! Lätt!! Vill ha begär på dem!!

    2013-10-13 | 08:17:53

Kommentera inlägget här: