aboutmisen.blogg.se

I´m gonna have my own Samantha

Kategori: Allmänt

Jag ska strax göra lite multitasking, men först måste jag berätta om min kväll..
Det började med att jag i gårkväll kände nä va fan if you snooze you lose! Så jag svarade på en tjej som villa ha en roomie & dela lägenhet med! Jag tänkte why not, vad har jag att förlora? Jag kan säga er att jag förlorade inte ett smack, OMG vilken tjej fy fan vilken energi, öppen härlig helt underbar tjej!!! Så gott folk i kväll hittade jag mina roomie som jag ska dela lägenhet med. Alltså vi har träffats i lite mer i en timme & bestämde oss att vi kör på detta.. Jag känner att detta kommer bli så sjukt bra, två sjukt härliga tjejer i en mysig lägenhet i NY. Ja asså vi har inte hittat någon ännu men vi ska leta på som bara den & när vi vääl har hittat vår lya så kommer vi sitta där på golvet i mitten av vardagsrummet äta pizza & dricka vin.. Japp vi har redan bestämt det..
 
Jag kommer ha min egna Samantha, slå det tjejer. Can´t wait.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: