aboutmisen.blogg.se

Godis är gott

Kategori: Allmänt

Ja idag har det inte blivit många knop gjorda! tåg metron ner till SOHO, hann bara gå rut lite för det jag egentligen åkte ner dit för, var att köpa SVENSK GODIS!! Jag kan meddela att påsen är slut typ nu.. Men lite shopping gjorde jag idag i from av hudvårdsprodukter, för 500:- WHAT THE FUCK! men helt ärligt produkterna håller i upp till ett år & det är mycket för pengarna vill jag lova så det är nog värt pengarna! Eftersom jag hade en en tid att hålla idag så har det blivit en lugn dag, inte allt för mycket springande runt i NY! Men på lördag ska jag utforska NY mer & ta massa bilder så ni blir lite glad.  Ja ni kanske vill veta vad det var för tid jag var tvungen att passa? jo jag skulle nämligen kolla på ett rum i Harlem, jag måste säga jag är lite skeptisk till det området, men fy helvete vilken mysig lägenhet! högt i tak, trägolv vita dörrar, franska dörrar!! behöver jag fortsätta? nej skulle inte tro det.´. Jag blev kär, hoppas bara att tjejerna vill träffa mig igen & att dem vill att jag ska bo där!
 
Nä nu ska jag fortsätta att lata mig...
 
 
 
Jag vill ha ett tycke om dessa byxor, visst är det Misen?
 
Så jävla fin gata <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: