aboutmisen.blogg.se

Tvätt

Kategori: Allmänt

Hej säger vi från tvätthaket.. Äntligen en ledig dag, fan vad jag längtat dock sitter & väntar på tvätten som ska bli färdig, kunde verkligen inte skjuta undan den nu den stod bara & skrek tvätta mig, tvätta mig så ja.. Well my friends så mycket har inte hänt jag har jobbar hela veckan & totalt vänta på hela dygnet. Trots att vi fick sluta i tid i går så somnade inte jag förens halv 4 typ, hurkul är det? Förhoppningsvis sommar jag tidigt ikväll!  Fast jag har ändå hunnit med en utgång denna veckan, vilket jag är glad över. Dock följde inte min vapendragare med ut men jag hade två andra fina tjejer med mig, Emila & Emelie vad som riktigt hände efter VIP room vet vi inte men vi lever ju haha.. Haha nä nu ska jag fortsätta att stirra på tvätten, kanske blir den färdig snabbare





Kommentarer


Kommentera inlägget här: