aboutmisen.blogg.se

Några rader

Kategori: Allmänt

Äntligen har jag en lugn stund eller ja 10 minuter så tänkte skriva några rader här.. Denna veckan har varit hektisk, jobb till efter midnatt, utgång haha i torsdags var det ju halloween så var ju tvungen att gå ut, dock hade jag ingen kostym men jag överlevde utan en. Lite tråkigt dock men är det sista minuten så är det. Jag & min trogna vapendragare hänge självklart på Avenue lika roligt igen dock sjukt mycket folk. I vilket fall som helst innan jag kunde gå in så var jag tvungen att byta om & in på pizzerian fick vi inte komma in så tag fick byta om mitt ute på gatan haha ja det är sant, jag bytte om på gatan heelt sjukt men det är ju New York & jag tror ha för kär.. Jag blir mer kär för varje dag som går vilket är skönt. Inte nog med det här har jag människor som faktiskt vill umgås med mig.. 
Nu har jag inte så mycket mer tid här, dags att leta lägenhet..


XoXo

Kommentarer


Kommentera inlägget här: