aboutmisen.blogg.se

Hej du kalla men fina Söndag.

Kategori: Allmänt

Amen tjena sena söndag! vad har du tagit vägen? du har bara några timmar kvar! Vad har jag gjort med dig? jag har i stort sätt legar i sängen, kollar lägenheter & kollat serie som jag missta pga jobb & om jag har många kvar! &  vi får se vad jag hinner med ikväll för jag ska strax göra mig i ordning för att möte upp min Samantha för en kvällsfika.. Ja i går blev det en runde nere på klubbarna, vi började på SL, där dem spelade riktigt tung hiphop musik, men till slut hamnade vi på Avenue, kommer bli mitt & Tones hak, haha bästa musiken ever. Men när jag väl stod där vid mitt bord så se jag två blondiner som jag lätt kände igen & det var inga mindre än Emelie & Emilia, haha så jävla sjukt, men gud så kul det var att träffa lite människor man känner, haha men still so sick. Kvällen blev lugn, inte för mycket alkohol, men mina skor fick åka av innan jag hoppade på metron & i går gjorde jag något dumt haha!! jag sket i att betala & hoppade över.. Hey I´m NY.. Nä dags att dra på sig lite kläder & dra på sig lite smink så man ser mänsklig ut! eller vad säger jag? jag ser mänsklig ut haha & jag är snygg utan smink också..
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: