aboutmisen.blogg.se

got fierd?

Kategori: Allmänt

Vilken dag vilken dag. Trodde det skulle bli en vanlig lugn dag på jobbet men oh nej, allt verkade vara märkligt på jobbet när jag kom dit, men jag brydde mig inte så mycke tills en av dem högre makterna sa att han ville prata med mig lite senare,heeee, fatta om jag blev nervös. Ca 30 min efter att jag börjat jobba ropar han på mig & 3 andra. Vi får gå upp på övervåningen till Tanja som jobbar på HR...Vi satte oss i rummet & då slänger hon ut sig att ett annat företag ska ta över lagret vi jobbar på MEN vi som satt inne i rummet ville Zara ha kvar så vi ska förflyttas till lagre/butiker inne i stan.. Phu där föll en sten från mitt hjärta. Jag är glad att jag har mitt jobb kvar & att  den högsta chefen sa till mig att han är nöjd med mig & att han ser att jag har mycket potential vilket är kul att höra faktiskt, men fy fan vad många som fick sparken idag helt sjukt, jag förstår inte hur folk kan behandla människor som dem gör här helt sjukt, dem sparkar en bara sådär man kan komma till jobbet på morgonen en timme senare har man inget jobb. Här gäller det att hålla tungan rätt i mun..
 
Så nu ska jag jobba 9-18 måndag- fredag så hej jag har ett liv igen. Happy face..
 
XoXo

Kommentarer

  • Mallan säger:

    grym du eeeee

    2013-11-12 | 07:29:22

Kommentera inlägget här: