aboutmisen.blogg.se

För mig är det en vanlig torsdag

Kategori: Allmänt

Här ligger jag i sängen & hostar. förkyldningen har nu kommit till mig med som resten av New York har fått  men men det var väl min tur helt enkelt. Idag är det Thanksgoving här vilket är väldigt stort eller ja det är ju alla högtider här, det är kul att se faktiskt kul att vara i ett land där man fira högtider, alla samlas, tar sig tid lagar mat & har kul. Eftersoom det är thanksgiving så är det ju självklart att man går ut, ja Tone fick mig till att gå ut den lilla skitungen, hahah men jag gick hem tidigt för jag hade inte kul men av mig, Malin & Josefine så var det Tone som höll i underhållningen så att säga. Denna lilla tösabit är ju helt underbar jag aldrig en tråkig stund med henne..
 
Nej nu ska jag ta tag i alla serier jag missat den senaste tiden för att sedan äta lite mat & åka ner till min knäppis..
 
XoXo
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: