aboutmisen.blogg.se

En helg i New york

Kategori: Allmänt

Amen tjena,här kommer lite uppdateringar från New york. Frågan är bara vart ska jag börja? Ja jag ska väl kanske börja med att jag har ju som sagt ett nytt schema vilket innebär 9-18 måndag till fredag vilket jag är tacksam över, men detta är inte vad jag vill göra men det är som det är, kommer ju inte vara där för alltid, speciellt inte när jag inte får dem pengarna jag ska ha... Men jag är glad över mina fina arbetskamrater haha asså jag får seriöst magrutor av att skratta så mycket.. Så förra veckan bestod av massa jobb, kollade in H&Ms nya flaship store på Times square, fyfan vad coolt kan fortfarande knappt själv fatta att jag bor i new york, men det gör jag... Jag älskar staden, atmosvären, nästan alla människor, dock inte dem där jobbiga killarna som jag råkar ge mitt nummer till..
 
Helgen har bestått av fest med mina två gullisar från Växjö. Fredagen bjöd på middag på Lavo följt av att besöka Lavos nattklubb efter, vilket resulterade i att jag trillade ner i trappan & slog i huvudet in i stenväggen, men jag verkar ha klarat mig bra, ingen hjärnskakning vad jag vet, kanske någon hjärncell som försvann men vad gör det, jag är fortfarande lika samrt & snygg för de!
 
Nä nu ska jag sluta skriva & ge er lite bilder.
Det är tur att sköna skor får plats i väskan..
Också väldigt skönt att kunna gå barbent i November.
 
Vin på Lavo...
 
 
Mina fina tjejer..
 
Nattmat al á Misen..
 
Marquee...
 
 
We love the social elites <3
 
We hade so much fun!
 
Xoxo
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: