aboutmisen.blogg.se

En dålig dag

Kategori: Allmänt

Jag orkar inte mer motgångar, har fortfarande ett jobb jag bara askyr, hade det inte varit för mina fina kollegor hade jag suttit på ett plan hem. Företaget jag jobbar för som ni redan säker vet behandlar folk som skit, jag kan inte riktigt förklara det hela, men jag är seriöst rädd för att säga vad jag tycker, för jag kan säga blir man ovän med någon av cheferna riskerar man att lätt få sparken & jag känner inte för det. Att jobba där jag jobbar ger mig inget, visst alla ni lär väl säga men det är ett jobb. Ja idioter det är ett jobb men det GER MIG INGET!! jag utvecklas inte, jag trivs inte, inget händer jag står kvar där jag slutade. Jag vill inte, jag vill komma någonstans, varför ska jag aldrig få känna att jag lyckas? varför ska jag känna att jag är sämre än alla andra? vad har jag gjort för att förtjäna det?
 
Nä nu ska jag gå & lägga mig för att mitt alarm ringer 03:30 imorgon. Palla

Kommentarer


Kommentera inlägget här: