aboutmisen.blogg.se

Suris

Kategori: Allmänt

Idag känner jag mig väldigt sur,vilket är mycket tråkigt men jag är typ bara trött på allt & alla idag.. Jag orkar inte med folks gnällande & klagande, deras jävla tyckande, ett tyckande som vore att det dom tycker är rätt & det finns inget annat. Snälla människor jag har ett eget liv med egna problem, så kom inte till mig med dina egna, jag måste börja se till mig själv nu, dock borde jag ha gjort det för länge sen, alla andra gör ju det.
 
Ja jag vet vad ni tänker, har hon inte fått ligga på länge? nej det har jag inte heller så ja jag vet jag borde ligga skulle behöva det. Den stora frågan är VEM? kan någon ge mig ett potentiellt ligg, han måste vara vältränad, brunhårig, gärna lite äldre, & en jävla hingst i sängen... Nuff said.
 
Ligga löser väl ändå det mesta?

Kommentarer


Kommentera inlägget här: