aboutmisen.blogg.se

Smäll på käften...

Kategori: Allmänt

Asså helt seriöst? jag blir rent ut av precis galen på det kvinnliga könet. Vissa kvinnor skulle jag bara vilja ruska om ordentligt.
 
Asså snälla sluta bestämma vad din man får ha på sig/köpa.
Det är väl förhelvete han som ska få bestämma vad han vill ha på sig inte du din jävla kärring, Någon jävla måtta får det för helvete vara. jag tro faktiskt han är helt kapabel till att bestämma själv men du låter honom inte. Visst sen kan väl han alltid säga i från, men på något sätt har du hjärntvättat honom. Jag ser väldigt ofta tjejer som betämmer över deras killar spelar ingen roll vilken ålder, det finns där & jag blir lika frustrerad varje gång. Jag vet inte varför, men jag har seriöst lust att ge vissa en ren jävla käftsmäll, så dem fattar attman inte kan bestämma över någon annan på det sättet, det är ju för fan hemskt. Jag skulle aldrig i hela mitt jävla liv låta någon få bestämma över mig på det sättet, aldrig. Antingen skulle jag sätta ner foten riktigt duktigt eller lämna personen i fråga. Visst kanske svårt att göra om man varit tillsammans i 100 år. Fast å andra sidan skulle jag aldrig tillåta det hända i början heller. Så jag säger såhär, om jag någonsin kommer försöka bestämma över min man, skjut mig.
 
Tack & hej nu ska jag sova & för övrigt så har jag haft en bra dag...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: