aboutmisen.blogg.se

Sista dagen på veckan.

Kategori: Allmänt

Jaha då var vi här igen, söndag en bakis söndag & satan vad tiden går. Igår blev det en runda på stan med tjejerna, en slags hejdå fest till Anny som om mindre än en månad tar sitt pick & pack & flyttar till London. Hon är så jävla awesome, bara drar lixom.  Jag kan säga att jag var duktig nog att gå hem själv i går eftersom jag jag var en sån jävla mes & intr vågade ragga på typ vad ska vi kalla honom? den manliga guden? ah så får det bli. Ja jag vet vad har jag att förlora, men ni fattar inte jag blir typ helt förstummad. Han har det perfekta skäggstubbet, det perfekta leendet. Han vet om det också så kanske därför jag tar avstånd`hehe känner väl kanske att jag inte riktigt spelar i samma liga? haha.. Så jag gick hem själv, diskade alla glas & så fort jag la huvudet på kudden somnade & sov fram tills att Helle (dumma unge) sms mig vid 6:59, seriöst? I will kill you one day. I vilket fall som helst så gick jag inte upp förens klockan var 8:15 för jag mådde så jävla dåligt,med andra ord jag var bakis. Att jobba bakis är sjukt jobbigt men va fan man lever bara en gång, man kan inte sitta hemma & runta för man kommer bara ångra sig när man blir äldre om man inte gör det man vill. Vad vinner du på att bli gammal i förtid? inte ett jävla piss.
 
Nä nu ska jag nog forsätta med häng i soffan.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: