aboutmisen.blogg.se

Så bra men så jävla dåligt

Kategori: Allmänt

Jag sitter här. jag vill lätta på mitt hjärta, det kommer bli jobbigt känner jag då jag känner att jag nog brister snart. Nej jag lyckas att hålla mig. Att se dig ger mig en blandad känsla av hat & kärlek. Jag vill inget annat än att du ska förstå att du är den enda personen som fått mig att må så dåligt som jag gjort. Jag vill att du ska fatta att det du gjorde var inte rätt & det sårade mig så otroligt mycket, jag gick fan sönder i tusen bitar. Men samtidigt fanns det stunder då du fick mig att må så jävla bra, duc fick mig att skratta, att känna att någon tyckte om mig. Fast det är nog fler gånger du har fått mig att känna mig så otroligt värdelös, så jävla meningslös... Jag har haft mina chanser då jag har kunnat tala om för dig hur du fick mig att känna & att du faktiskt har sumpat din chans, men jag har backat för att jag känner att det är så länge sen nu & att det inte har passat sig. Jag förstår inte varför jaf tänkt så, men samtidigt så har jag inte velat göra en så stor grej av det då jag hatar att tjafsa. Istället har jag svalt min stolthet & bara varit tyst.
 Jag vet inte vad det är med dig som gör att jag är som jag är, det är sjukt jobbigt. Det finns stunder då jag tänker, nä vad fan tänkte jag med. Men när du ler som bara du gör så ler jag, jag blir glad.
 
Ja det är väl såhär jag känner & nej mina vänner det är inget jag vill prata om för jag vill inte höra att jag är så dum som bryr mig. Jag vill inte heller höra något om honom heller för det är jobbigt, tro mig det hjälper inte mig ett dugg...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: