aboutmisen.blogg.se

Personligt brev.

Kategori: Allmänt

 
Sitter här & nästan dara mig i håret för att få ihop ett nytt personligtbrev då jag har hittat ett nytt jobb som har fångat mitt intresse. Dock har jag inte kommit långt då jag inte vet vad jag ska skriva, det där är svårt speciellt när det är ett helt nytt jobb som är så sjukt olikt det jag har nu. Dom gör det inte lätt för mig heller då dom inte riktigt skriver vad dom vill ha, vad tusan ska jag utgå ifrån då? Kill me right now or just give me the job. Jag tänkte kolla om mina gammla papper hjälpte mig något men icke ännu, men det var så mysigt att läsa vad mina handledare har skrivit om mig. Det gjorde mig så himla glad & peppad.  Jag bara undrar hur jag ska få ihop det hela...
 
Fan jag måste sova snart, ni vet det är en sådandär jävligt lång dag imorgon =/..
 
Puss & Kram

Kommentarer


Kommentera inlägget här: