aboutmisen.blogg.se

Löpning som gick i kras

Kategori: Allmänt

Jaha då satt jag här i min soffa igen & ser ut som ett litet troll eftersom jag inte har orkat platta mitt hår.Jag tänkte vara duktig ikväll & ta ett löp & ja visst gjorde jag det men fan med orkade bara 20 min egentligen mindre då mina benhinnor gör så förbannat ont när jag springer ute. Jag som hade ett bra tempo med men icke. Får väl ta & gå till gymmet resten av veckan. Frågan är om jag imorgon ska ta min lilla runda för jag känner att jag måste röra på mig, dock har jag lovat att jobba til kl 21:00 imorgon men men röra på sig måste man ju. Ska ju iofs hinna med att laga mat, fan med,...
 
Snälla rara Gud kan du göra så min mage slutar göra ont, jag pallar inte mer & inte nog med det jag får vänta 2 veckor till innan jag får komma till doktorn. Fuck my life..
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: