aboutmisen.blogg.se

Ännu en söndag.

Kategori: Allmänt

Jaha då var det söndag igen, en regning sådan, men det gör faktiskt inte så mycket, då jag i går hade en underbar dag men fina Helle & som sedan avslutades på PM & vänner, men mina favorit killar, där dom presenterade mig som deras älskade granne & älskade vän när deras kompisar. Ibland är dom allt för söta måste jag säga.
 
Men om vi återgår till min & Helles sköna dag, det började med solning & pickning vid sjön & avslutades med öl & toast på hennes balkong.  Med det mest roligaste under hela vår tid i går var att ni vi var på väg hem så fick vi syn på en kille jag har "träffat" några gånger, han har varit lite svår & i går fick jag ju reda på varför, han har en anna tösabit. Så killar en sak ni måste lära er, jag verkligen HATAR när killar ligger med en tjej när dom egentligen har något annat på gång, va tusan. Visst man kanske inte har något uttalat med ändå det är äckligt, äckligt för mig plus att jag inte är någons lilla reservplan. Så vill jag komma till en annan sak också, när jag ställer frågan, träffar du någon nu? & jag får svaret nej verkligen inte, då jag sedan säger är du verklligen ärlig lovar du, för det är inte schysst i så fall. Bli inte sur om så inte är fallet. Jag ställde trots allt bara en vanlig fråga. Du hade ju inte heller blivit sur om jag inte hade lite rätt i det jag sa. Så nej nu har jag fått nog av killar & deras sätt, jag orkar inte mer.
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: