aboutmisen.blogg.se

1Maj

Kategori: Allmänt

Jag har i dag plågat mig igenom 1 Maj med att jobba, dagen efter valborg. Dagen som jag bara ha velat ta slut är inne & snurrar på sina sista timmar, jag ska strax hoppa över till sängen för att vila ögonen i några timmar. Gårdagen var nog en av dom roligaste kvällarna på länge, det blir ju vad man gör det till som mina vänner brukar säga. Jag & Helle började med en mysig middag hemma hos mig. Efter att vi avnjutit min fina midag jag lagat & fått i oss lite öl så bestämde vi oss för att våldgästa mina fina grannar i tron om att det var dom vanliga. När vi väl kommer dit upptäcker vi att det är ca 30 pers i lägenheten, mest studenter men vi höll oss till mina favorit pojkar, man kan inte annat än att ha kul med dom, dom ger livet ett gott skratt. Efter att vi suttit några timmar hos Timothy så bestämde vi oss eller nja snarare alla andra att det var dax att dra sig ner på stan, vilket vi självklart hängde med  på, man kan ju inte vara den som är den lixom. Om jag nu ska avrunda det hela så skulle jag säga att kvällen får 9 av 10 stjärnor. Gubbarna kan sin grej..
 
 
 
 
Puss & Kram

Kommentarer


Kommentera inlägget här: