aboutmisen.blogg.se

Tänkande tankar.

Kategori: Allmänt

Så nu har jag & mitt "nackspärr" flyttat oss från soffan till sängen, med värmekudden...
 
Jag är en såndan person som älskar att lyssna på musik, bara ligga i sängen & lyssna på den ljuva musiken som strömar ut genom högtalarna, det bästa som finns. Det negativa med det är ju dock att man ligger & tänker på allt mellan himmel & jord, vilket är något jag måste sluta med då jag tror det förstör mycket för mig. Jag vet bara inte hur jag ska sluta jag är lixom en tjej som tänker, tänk om.. Jag måste sluta upp med det. Helt ärligt så förstör jag bara för mig själv när jag tänker för mycket. Tänka lagom & sen bara släppa skiten borde vara det enklaste. Eller inte tänka alls, fast det kan också bli fel... 
Hade jag bara varit bättre på att rycka på axlarna så hade vissa saker inte fortfarande funnits i mitt hjärnkontor.
 
 
 
Nä nu säger jag nog godnatt Jag & mina fin fina natt-trorsor. Haha jag har alltid haft en fetish för underkläder, jag minns när jag köpte dessa. Det var när jag var i Englad sista året på gymnasiet, haha vilka minnen som dök upp nu
God natt mina små fina..
 
Puss & Kram
//M

Kommentarer


Kommentera inlägget här: