aboutmisen.blogg.se

Söndag

Kategori: Allmänt

Att vara bakis på en söndag börjar bli vardagsmat för en annan här, hehe.
 
Jag vill nog påstå att jag hade en sjukt bra kväll med fina vänner! Jag & tjejerna började med lite skitsnack hos mig då vi senare gick över till Timothy för att vara trevliga & sociala, haha vilka killar jag har nog aldrig en tråkig stund med dom. När klockan väl slog tillräckligt mycket så snörade grabbarna på sig skorna, jag tog på mig mina klackar & vi begav oss till Gracde där vi svängde våra lurviga. Om jag blev förvånad över att vissa av grabbarna kunde svänga på höfterna. När vi väl hade svängt färdig på dansgolvet blev det nattmat, för min de lblev det subway, ställde mig i den sjukt långa kön, men där stod jag inte länge då jag såg Martin stå lite längre fram så jag  smög mig förbi kön fram till honom. Hahaha asså shiet hade inte Martin varit där hade jag helt seriöst blivit nedslagen av tjejerna jag gick förbi åh herregud, låt mig bara gå före jag är snyggare & bättre än er. När jag väl var färdig inne på subway kände jag mig inte tillräckligt mätt så jag & Emil mötte upp grabbarna vid stationsgrillen & jag kör samma sak där smyger mig förbi kön lite försiktígt & beställer lite pommes. Så mycket mat som jag åt i natt har jag inte ätit på länge..
 
När väl alla fått sin mat så traskade vi hemåt, helt underbart att vi alla bor på samma gata. När vi väl kommit hem så körde vi efterfest med en massa youtube-klipp, men killarna var inte riktigt nöjda så massa porrfilmer åkte fram, hahaha bästa efterfesten ever.. Ja resten får ni fundera på..
 
Puss & Kram

Kommentarer


Kommentera inlägget här: