aboutmisen.blogg.se

Såhär dagen efter...

Kategori: Allmänt

I går var det personalfest för hela slanten & ja FSBKO levereade som vanligt. Vi började kvällen vid kl 21:00 hos Mr Denim (Martin), gott snack bra musik & sköna dancemoves. Ja mina dancemoves kanske man enbart ska köra i sängkammaren eller på en strippscen men vad vet jag? jag tro dom flesta hade kul åt mig, vet att tjejerna hade det & minns jag inte fel så stod killarna i ett hörn & smygtittade lite lätt. Ja bjuda på sig själv är något man kan göra med dessa människor.
Senare framåt kvällen begav vi oss ut i kylan för att fortsätta visa upp våra moves på Grace. Väl framme slapp vi stå i ködå Mr denim hade fixat in oss på listan.
Väl inne på dansgolvet shakde vi ass som bara den, & hehe ja inte för att skryta eller så men killarna flockades runt oss hehe, så det var nog omtyckt. Dock visade jag inte upp alla moves som jag hade visat upp på förfesten innan. Vissa saker ska hållas inom ramarna ;) & om jag gick hem själv i natt så är svaret Oh yes I did!
 
Idag när klockan ringde imorse kände man sig rätt siten, ändå gick jag hem pga att min hals började göra så förbaskat ont. Men att jag var tyst i några timmar hjälpte inte. Med en hes röst, bihållor som gjorde ont så jobbade jag i lite mer än 6 timmar & nu sitter jag här med att glas äppeljuice & lite kakor & njuter innan det är dags att gå & lägga sig för att sedan ta sig upp för att jobba igen..
 
Mr denim, hans fina tjej Malin & lilla Anny
 
Mina sötnosar<3
 
Puss & Kram 
//M

Kommentarer


Kommentera inlägget här: