aboutmisen.blogg.se

Överraskning

Kategori: Allmänt

Jag bara älskar överaskningar! fy fan detta ska bli spännande. Min Chef ringde nyss & sa att Håkan (vår inköpare) ville ha reda på alla tjejers storlekar i tröjor, jeans & skor.. Fan att få en hel outfit skulle ju bara vara så awesome jag som bara älskar kläder & skor.
 
Hade jag & Helle kunnat få jobbat med att enbart få shoppa om dagarna så skulle vi ha gjort ett sjukt bra jobb. Borde gifta mig rikt. Lika bra att ta flyget över atlanten till New York, hänga lite på manhattan, gå gata upp & ner för att se om man lyckas fiska upp någon fin, rik man. Ja en RIKTIG MAN..
Ja nu kanske detta är lite av ett önsketänkande & lite överdrivet men hey it would be nice.
 
 
Puss & Kram
//M
 

Kommentarer

  • Vedrana säger:

    Fyfan vad nice om ni får varsin outfit! (AVIS!) Isf får du ta kort på den och lägga upp i bloggen så man får se vad ni blir bortskämda med :)

    2013-03-21 | 16:21:36
    Bloggadress: http://anothervedrana.blogspot.se/

Kommentera inlägget här: