aboutmisen.blogg.se

En helt vanlig måndag.

Kategori: Allmänt

Jaha nu har jag äntligen fått sätta mig ner för första gången sen jag kom hem från jobbet! & riktigt gött är det! Eftersom jag fortfarande är förkyld så blir det ingen träning idag heller vilket gör mig väldigt frustrerad då jag sitter här & känner mig fet. Jag gör det inte bättre genom att äta upp mina kakor som fanns i skåpet..
 
Dagen i sitt hela stora har väl inte heller varit den bästa, vissa saker känns inte alls bra kankse därför jag varit en surpuppa idag..
 
Det bästa på hela denna jävla måndag är mitt fina armband jag fått hem, jag är så nöjd över det.
Nä nu ska jag inte sitta här mer, nu ska vi se om jag kan införskaffa mig några fina toppar på nätet & även äta upp mina kakor..
 
Puss & Kram
//M

Kommentarer


Kommentera inlägget här: