aboutmisen.blogg.se

Döda mig

Kategori: Allmänt

 
Kan någon vara så snäll & sätta ett skott i mitt huvud idag. Det är lördag & vad gör jag? Jo ja pluggar matte till högskoleprovet. Please kill me. Jag förstår inte vad jag gett mig in på men va fan ska jag ha en framtid så måste jag. Jag vet inte varför men jag är en sådan person som om jag inte kan något så ger jag upp med en gång istället för att ge mig fan på att jag ska kunna saken, så är det i alla fall när det kommer till matte. Ibland önskar jag att jag var så jävla envis som Hellepelle päronplutt. 
 
Just nu sitter jag faktist ändå & tränar på ett gammalt högskoleprov går väl hyffsat men haha det där med att koncentrara sig har aldrig heller varit min grej.
 
Nej om jag nu istället skulle ta & skärpa mig, äta upp min glass & fortsätta att kämpa..
 
Puss & Kram
//M

Kommentarer


Kommentera inlägget här: