aboutmisen.blogg.se

<3

Kategori: Allmänt

Nu sitter jag här i min ensamhet i min lilla soffa.
Jag har preis kört hem mina fina lilla Hellepelle päronplutt som har
tillbringat sin kväll här med att prata massa skit & äta våfflor <3.
Ja så mycket mer gör vi väl inte, det var skönt att ha henne hemma igen.
Hon är nog den personen som jag kan hata & älska lika mycket troligen för att vi ena stunden
kan bråka som bara den för att 5 minuter senare vara kompisar. Vissa på jobbet  bara skakar på huvudet & säger
- ja ni är som två systrar! Haha.
Ja så kankse är fallet. Två syskonlösa barn (nästan) inte haft mer än våra föräldrar att bårka med, så tror jag nog att vi på senare år har kommit underfull med att vi två kan bråka  med varandra för att sedan bara skratta åt det & vi gillar det..
 
  
 
Puss & Kram
//M

Kommentarer


Kommentera inlägget här: