aboutmisen.blogg.se

Some days are just....

Kategori: Allmänt

Idag är en sådan dag känner jag då, jag verkligen inte orkar mer. Jag har kommit till ett vägskäl där det finns 3 olika vägar & jag vet inte vilken väg jag ska ta. Det finns inte riktigt heller någon runt mig som kan ge mig ett gått råd känner jag eller förstå vad jag känner. Jag vet bara att jag inte orkar med all negatov energi runt om mig pågrudn av det påverkar mig & i sin tur blir jag negatov & sprider det vidare & jag vill inte det mer. Jag vill inte heller känna känslan av att vissa vill att man ska på något sätt misslyckas, att man typ ska vara på sin plats där man är nu bara för att dom själva på något sätt ska komma längre. Varför kan man inte bara vara glad för en annan person? varför kan man inte bara säga, men fan vad bra du är, eller fan klart som tusan att du kommer fixa det där. Varför känner jag att ingen tror på mig? Jag vill gärna bara ha bort allt...NU
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: