aboutmisen.blogg.se

En bra kväll innebär en bakisdag

Kategori: Allmänt

Här ligger jag bakis i soffan & tycker synd om mig själv. Hade helst nu haft en cola här brevid mig men inte det, istället ligger jag här med en huvudvärk & en mage som börjar kurra igen trots att jag fick frukost hos Timothy. Vilken jävla bra granne & vän jag har, riktigt svärmorsdröm med en rapp käft haha. I vilket fall som helst jag hade kunnat stå & dansa hela kvällen lång i natt, för jävligt att det bara var öppet till två? vad är det för dummheter? jag hade ju för helvete kommit in i mitt flow & fick jag fortsätta? eh nej för att dom tycker att två är en bra tid att stänga, tycker inte jag.. 
 
Nu ska jag fortsätta vara bakis..
 
 
 
 
Fan man kan egentligen inte ha tråkigt med dessa brudar <3 Massa kärlek.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: