aboutmisen.blogg.se

Verkligeten

Kategori: Allmänt

Jag kan inte fatta att det är sant! jag ska verkligen göra detta. I tisdags sa jag upp mig, jag tackade hej då till min trygghet för att jag ska flytta till USA, det är helt sjukt jag fattar inte att det är sant! Jag lär hy fatta det när jag väl sitter där & är arbetslös hahah men jag ska ta mig fan hitta ett jobb & bygga upp ett litet liv där så jag tänker inte ge mig i första taget ska ni veta. Jag har dock ingen speciell plan utan kommer ta det som det kommer, blir nog lättare att söka jobb på plats. Dock vet jag inte riktigt vart jag ska ta vägen. Jag vet bara att jag ska börja hos pappa i Rhod Island, städerna det står mellan är New York & Miami. Det är helt två olika städer med helt olika milljöer. New york är mer mode inriktad medans miami är mer soft/chill plus att miami har sol & värme. Ah det är inget lätt val men som sagt det löser sig.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: