aboutmisen.blogg.se

The one that got away.

Kategori: Allmänt

Godkväll alla finisar!
Jag har så mycket jag vill få ur mig just nu men jag orkar inte mer ikväll.
 
Om mindre än en månad sitter jag i Usa, min så kallade långtids semester kommer vara i ca 2 månader(hoppas jag), hur jag nu ska klara att inte göra något vettigt? vi får väl se hur detta går..
Nej nej jag har inte bokat någon biljett ännu, utan måste göra det i morgon då resebyråerna är öppna eftersom jag måste ha med mig mer än 23 Kg, Hur fan ska jag få ner mitt liv i 23 kilo? en mycket bra fråga. Ni anar inte hur mycket jag längtar tills att få flyga över atlanten & förhoppningsvis få börja mitt nya liv i Usa, att få komma bort, bort från allt som faktiskt har fått mig att må riktigt jävla dåligt... Jag vet att detta kommer göra mig gott, jag kommer växa som person & få lära mig nya saker. Jag kommer få tankarna på andra saker & förhoppninsgvis börja tänka på mig själv, se till att jag mår bra & att jag har det bra. Självklart finns det personer här hemma jag helst inte hade velat lämnat efter mig men ibalnd måste man lämna något för att komma vidare. Komma vidare med mitt liv är något jag har velat göra länge & det känns redan bra. Många undrar om jag är nervös, rädd för flygresan, ni behöver inte fråga mig ni kommer ändå få svaret Nej, för jag är inget av det. Jag är mer nervös för att inte allt ska vara fixat här hemma innan jag åker, fast jag får ta tag i ina lediga dagarn & tex sälja bilen, avsluta en massa medlemmsskap & sälja min soffa.
Det bästa med detta är att jag vet att jag kommer ha det så mycket bättra & att jag kommer vara the one that got away..
 
Tack för mig.
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: