aboutmisen.blogg.se

söndagslöpning

Kategori: Allmänt

Jag har i natt lyckats sova 10h, har kanske varit rätt trött? så att få sova i 10h var rätt gött. Ändå fick jag lite panik när kl var 9:52 när jag kollade på mobilen, så det blev snabbt att dra på sig löparshortsen & snöra på sig skorna. Det blev ingen bra runda, men 20 min & 3,5 Km i ett par skor som egentligen inte är bra att springa i då jag måste ha mer stöd för hålfoten, men en runda på 20 min blev det ju ändå så lite nöjd är jag. Det sägs att den bästa träningen är den som blir av. Vad jag ska göra resten av dagen har jag inte bestämt ännu, jag vet bara att jag måste börja packa en ny väska för hemfärd till Emmaboda för imorgon ska jag & Vedde åka till Öland för lite sol, kanske bad beror på hur varmt vattnet är.
 
Nä dags för en morgondusch & lite fruskost? låter bra tycker jag..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: