aboutmisen.blogg.se

Ledig

Kategori: Allmänt

Jaha vad ska vi skriva ikväll då? jag har då inte mycket att berätta då jag har varit ledig, vilket innebär att jag har stekt i solen, men innan det så tog jag faktiskt en liten löptur som inte alls gick bra då jag verkligen har fel skor, men vad ska man göra för att hålla sig i form? Runt 3 tiden tyckte Stina att det var slut med mitt solande för då skulle jag spendera tid med henne, vilket jag inte hade något emot då jag vill spendera så mycket tid med mina vänner som möjligt innan jag flyttar. Då ska vi se vad har jag gjort ikväll? ja ni jag har klippt lilla Timme, sen tog jag n powerwalk på 35 min. Tanken var att ta ett löp men då jag kände att det var allt för tätt in på maten så skippade jag det. Annars då? nä nu sitter jag här & kolla på fotbollen, hammarby, PSG. Konstigt nog så står det 0-0, trodde helt klart att PSG skulle led stort men Hammarby har gjort en bra insats...
 
Nu ska jag dricka lite vatten..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: