aboutmisen.blogg.se

Ett måste

Kategori: Allmänt

Hej hej hej, hemskt mycket hej, jag vet att det har varit dåligt med uppdatering men jag har på något sätt inte orkat eller känt att det har funnits något att dela med mig av. Dagarna har bestått av att umgås med mina älskade vänner som jag kommer lämna om 6 veckor, vilket innebär blandade kännslor. Har jag inte umgåts med mina fina har jag jobba, mindre kul men nu är det faktiskt bara 4 veckor kvar på detta jävla ställe. Jag är så glad att jag verkligen tog mig i kragen & sa upp mig, det var länge sen jag mådde såhär bra. Jag ska lämna en stor trygghet & bege mig till ett stort främande land, eller ah inte så främmande men lite..
 
Visst finns det stunder då jag känner att jag borde stanna kvar i Sverige, men det finns fler stunder dår jag känner att jag måste göra detta, jag måste få det. Det finns personer som jag inte vill lämna efter mig men kan inte den personen ge mig en anldening att komma hem igen så ska jag nog inte lägga så mycket energi på det.. 
 
Nä dags att torka bort allt smink & nanna kudden..
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: