aboutmisen.blogg.se

Bara så det är

Kategori: Allmänt

Klockan är väl egentligen inte så mycket strax 00:20, lönen har kommit & jag ligger i sängen (osar värme) & lyssnar på det dunkande ljudet från nattklubben som ligger snett över gatan. Men ikväll fick jag syn på något som gjorde ont men samtidigt vet jag att det är jag som kommer komma ut som en vinnare, jag vet att jag kommer få det bättre! Jag har verkligen inga agg mot denna person & jag hoppas allt blir bra för dig! Men den som kommer komma längst & till slut inse att jag har det jävligt bra är jag, JAG!!
Jag vet att flytta flera tusen mil från Sverige är bra för mig, samtidigt känner jag en klump i magen! En klump av rädsla, rädsla för att misslyckas vilket många nog skulle se som något bra,något att skratta åt! & jag vill verkligen inte misslyckas, jag vill lyckas, jag vill vara bra. Jag vill vara bäst! Jag vill vara den som kan tänka ha jag är nog ändå lite bättre än dig! Visst det är en hemsk tanke, men vi i Sverige är rätt hemska. Vi vill sällan se andra lyckas, sällan glädjas med andra, säga positiva saker till varandra & tänker man efter så är det rätt sorgligt! Ja vi svenskar är nog ett sorgligt folkslag! Dags att vända på det kanske! Ge mer glädje till dom som förtjänar det & vida uppskattning för tusan..

Oj då detta spårade ut lite, men blir väl lätt så när man ligger vaken om kvällarna.

Kommentarer

  • Ida&Theo säger:

    Du är så jäkla bra och du kommer inte misslyckats!
    Du klarar allt för det är viljan som räknas. En liten bit av mig hoppas inte att du misslyckas utan att du tröttnar på USA och kommer hem igen bara för att det är närmre ;)
    Life is a journey, and only you hold the map!
    Puss på dig!

    2013-07-25 | 08:21:57
    Bloggadress: http://Idaeklof.blogg.se
  • Vedrana säger:

    Vilken fin bild på dig! <3

    2013-07-30 | 12:57:32

Kommentera inlägget här: