aboutmisen.blogg.se

Americans

Kategori: Allmänt

Allt ska alltid vara så krångligt med USA! Har försökt fylla i mina papper om att få ett social security number som man måste ha för att få jobba där över. Inte nog med det så måste jag boka tid på ambassaden i stockholm för att lämna mina papper & då ska jag även ha med mig mitt pass, mitt svenska & amerikanska personpevis typ man bara men tjena hur jobbigt ska det vara? Inte nog med det imorgon måste jag verkligen ringa mitt försäkringsbolag & se hur det blir nu när jag ska flytta över till staterna om jag fortfarande kan bli försäkrad & allt. 
Jag måste verkligen boka in en tid så jag kan åka upp till stockholm inom den närmaste tiden. Inte bara det mitt personbevis måste även vara stämplad, jaha men med vad för slags stämpel? vattenstämpel eller bara en vanlig jävla stämpel? gaaah..
 
 
Allt detta har snurrat i mitt huvud idag så när jag kom hem tog jag mig en löparunda men mina skor vill nog inte mer nu då mina benhinnor började göra ont igen,fan med.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: