aboutmisen.blogg.se

Oh Happy day

Kategori: Allmänt

En lugn & ledig kväll omvandlades till en shoppingkväll! & nu sitter jag äntligen i sängen, i min nya PJ & ska strax hoppa i sänge klockan är trots allt snart 1 på natten här & imorgon har jag mycket jag ska göra.. Äntligen kanske saker & ting kan ordna upp sig för mig..  
 
Inte bara min PJ är ny utan fick med mig att par skor hem från Aldo, & make up från Mac. Jag vet att man inte kanske alltid ska lyssna på försäljare, men fy fan vad kul det var att hör alla  komplemanger dem gav mig inne på MAC, det var allt från mitt hår till min hy! Heheeee.. Dock så brukar folk kometera mitt hårt härt borta & på ett sätt tycker jag det är så jävla fint, Ser man någon på stan, affären, tunnelbannan eller på jobbet som har något man tycker ser jävligt bra ut varför då inte bara slänga i väg en komentar till den personen. Jag lovar det kommer göra han/hennes dag.. Så Sverige shape up!
 
 
XoXo

Kommentarer


Kommentera inlägget här: