aboutmisen.blogg.se

Mustigt värre

Kategori: Allmänt

Idag efter jobbet bestämde jag mig för att skutta ner till west village för att köpa lite godis & vad hittade jag där om inte lite julmust & det var ju jag tvungen att ta med mig hem & jag kan säg att den flaskan slukade jag rätt snabbt, haha men det finns fortarande mycket godis kvar här då jag jag inte har hunnit äta upp det.. Ja jag får äta skumtomtar i år med..
 
Idag trillade det in ett sms till mig som jag tro gjorde min dag, det var en av mina fina vänner som skickade sin önskelista hans päron skulle få, ja allt möjligt fanns med, typ kalsonger, fina mönstrade/randiga strumpor,ja jag vet han är lite knasig men det är ju därför jag tycker om honom. Men jag frågade honom om det inte var något han hade glömt att skriva ner på sin önskelista? Jo visst hade han glömt det viktigaste,MIG! så det fick han ju genast skriva dit, så i slutet (borde stått i början) stod det Misen i ett paket & en resa till NY så jag kan hälsa på Misen.. Hahahahahah. Ibland blir jag lite blöt i ögat för att jag bara lämnade honom hemma, men det är bara till att bita ihop & se något positivt i det hela, det är ju tur att man kan skicka sms till varandra daglligen..
 
Nä nu är det dags för mig att hoppa i sänge för att palla mitt lata arsle till jobbet imorgon...
 
 
XoXo

Kommentarer


Kommentera inlägget här: