aboutmisen.blogg.se

mr grey?

Kategori: Allmänt

Det är grått & ruggit ute idag, den perfekta dagen till att stanna inne.. Helt ärligt jag har verkligen ingen lust att stanna inne idag, men vad ska jag ut i regnet att göra? jag äger fotfarande inget paraply. Jag säger till mig själv varje gång när det regnar att jag måste köpa ett paraply, men jag gör det en annan dag, hahah gör jag det? nä inte precis... Men trots att det regnar så har jag redan varit ute, var tvungen att tvätta & jag ska strax ut igen jag ska bara laga mat. Japp ni läste rätt jag ska laga mat! kände att jag inte längre kunde köpa mat varje dag när jag jobba måste bli duktig igen & laga mat det tar ju trots allt inte så lång tid eller beror väl mer på vad man lagar..
 
Hoppas det inte öser ner när jag väl ska skutta ut igen..
 
XoXo
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: