aboutmisen.blogg.se

It´s a good day

Kategori: Allmänt

Här sitter jag med russinfingrar ni vet som mna får när man duchar så pass länge att huden skrynklar sig? hihi. Klockan ät strax tolv här & jag har inte gjort mycket jag, legar & dragit mig i ca 2 timmar & surfat, hahah så jävla tönting det låter oh well. Idag är en bra dag, jag är en liten glad prick & känner att allt kommer lösa sig.
 
Oh well en stor rea börjar dra ihop sig här i staterna så i går slutade det med att jag var hemma runt 23:00 för att jag & Erika bestämde oss för att shoppa loss lite, eller det var hon som shoppade mest vi hann med 3 butiker på 3 timmar, bra där.. Vi tackar Zara för vårt presentkort på 100 dollar.. Trots detta presentkort så blev det bara ett linne & en t-shirt från Zara jag håller mig till att shoppa loss på Victoria´s secret hihi. Men hörrni lyssna på detta i går när vi stod & kassan & skulle betala inne på Victoria´s secret så var det en tjej som på något sett fick ett presentkort på 500 dollar!! Fatta ni 500 dollar jag hade ju nästan dödat för det presentkortet, fatta vad mycket man kan köpa. Fatta vad mycket man kan köpa från the fashion show!! OMG...
 
Nä nu kanske det är dags att hoppa upp slänga i sin lite frukost eller ngt & ta tag i dagen?
 
 
XoXo

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Om du får tag i ett sånt presentkort får du bannemej shoppa åt mig också ;) <3

    2013-12-22 | 08:43:36

Kommentera inlägget här: