aboutmisen.blogg.se

I just want to be pretty

Kategori: Allmänt

 
Idag har jag haft en dag för mig själv vilket har varit skönt, visserligen är det bra att ha med ett smakråd när man shoppar men kände att denna söndag är min egna dag. Så idag har dagen bestått av tvätt & shopping.. Ja, jag behövde verkligen shoppat har kännt mig nere so when I´m down I go shopping? got a problem with that? Then it´s you´r problem not mine. Men istället för att jag ska sitta här & skriva på om min dag så får ni lite bilder...
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
En klänning jag är lite små sugen på men inte 100% vore ju kul med lite andra färger än enbart svart..
 
Dags att hoppa i sängs..
Work hard play hard...
XoXo
 
 
 

Kommentarer

  • Erika Strandberg säger:

    Jättefin klänning Misen!! 👍👍

    2013-12-09 | 15:42:59
  • anny the granny säger:

    Åå va du är fin min lilla mis!<3

    2013-12-10 | 00:30:52

Kommentera inlägget här: