aboutmisen.blogg.se

Ett beslut

Kategori: Allmänt

För några dagar sen gjorde jag ett val, ett svårt val som jag tänkt på länge men aldrig vetat vad, hur eller varför men jag kände att det var dags. Det var nog ett av dem tuffaste besluten jag tagit men jag var tvungen att göra det.. Jag kände att jag inte orkade mer, orkade inte med känslan längre, trots att jag känner mig så dum över att jag gjorde jag så vet jag att det är behövligt för mig & för människorna runt om kring mig ibland måste man bara stanna upp & ta en paus från allt. Det är fler beslut jag måste ta, viktiga avgörande beslut som kommer påverka mycket men som sagt jag gör det för mig själv & ingen annan.. Allt har börjat landa trots att jag känner mig dum så finns det också en känsla av lättnad. jag vet att allt kommer bli bra jag kommer hitta  tillbaka, det ska bara funka...
 
XoXo

Kommentarer


Kommentera inlägget här: