aboutmisen.blogg.se

Hej mitt nya kapitel & hej arbetslösheten

Kategori: Allmänt

Jag har alltså gjort min sista dag på jobbet, vilket känns otroligt skönt då jag har känt att det inte riktigt har funkat ett bra tag & då menar jag verkligen ett bra tag. Så nu tackar jag för mig & denna låånga tid. Självklart kommer jag sakna vissa av mina kollegor, men vissa av dom kommer jag ju träffa igen om jag vill.. Well well i morgon börjar mina 2 veckor semester & sen kommer arbetslösheten vilket känns lite skrämmande men samtidigt vad ska jag göra? jag ska flytta till Usa där jag måste vänta på mitt amerikanska personnummer innan jag får börja jobba, så jag ska nog bara slappa, mysa med min vovve & ta det lugnt något jag verkligen behöver göra, vila upp min stackars kropp. Hur har jag nu firat detta då?, jo jag har ätit knäckemacka & kollat på film, bättre kan det ju inte bli eller? Nä nu ska jag gå & göra något annat med min ledighet...
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: