aboutmisen.blogg.se

A hug, a true love..

Kategori: Allmänt

Nu har jag återigen sagt hejdå till en liten pingla & denna pinglan är inte vem som helst utan det var lilla plutten Helle. Min älskade lilla vän. Hahaha vi har nog den mest roligaste/knäppaste realtionen vi kan ibland verkligen bråka som två systar haha kankse för att vi är dem två ensambarnen bladn tjejerna? jag vet inte men att bråka med dig 'r egentligen om man tänker efter rätt kul, för du är sån jävla envis liten prick så man bara vill smälla till dig ibland. Å andra sidan så vet jag att du vill smälla till mig med ibland & att du bara vill spy på mig & du jag känner samma sak. Vi är inte heller dem som kramas om vi inte setts på en vecka, det ska krävas mycket till om vi ska kramas. Det är lixom mer ah tja, läget haft det bra? lite sådär avslappnat. Men OM jag kommer sakna dig, för det kommer jag för trots att vi kan bråka, vilja så ihjäl varandra så älskar jag dig ändå snäckan & jag vet att kommer jag prata sönder mig med någon så är det dig. Du & jag = skypelove, hahah..
Vem ska du nu skämmas över hjärtat?
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

  • Helle säger:

    Åh Miz, nu blev jag ledsen igen! :( Tomt utan dig, ingen att tjabba med! Hoppas du har det bra där borta och glöm inte att jag finns på Skype nu! :P Så lätt kommer du inte undan ;)

    2013-09-01 | 15:21:10

Kommentera inlägget här: