aboutmisen.blogg.se

A Goodbye is not for ever

Kategori: Allmänt

Fy satan i helvete vad tungt det var att säga hejdå till min sötnos Linda ikväll. Det tog en bra stund innan mina tårar sluta rinna. Jag vart tvungen att ringa ett samtal för att få stopp på dem. Höll på att brista igen när hon skickade ett mycket fint sms, åh min lilla morgongåva som jag kommer sakna dig, tur att Skype finns, Men jag kan helt ärligt så känner jag nog ingen människa som är så underbar som du, så genuint snäll & någon som alltid tänker på alla andra. Du är en bra människa & alla borde ha en vän som dig, jag kan säga att jag älskar dig av hela mitt hjärta & du kommer alltid finnas där även om jag bor på andra sidan atlanten.. I love you my little friend and morgongåva
 
 

Kommentarer

  • Linda säger:

    Åhhh, och nu sitter jag här och lipar :( fan med..... Saknar dig redan baby!!!! Låt tiden gå fort tills vi ses igen <3

    2013-09-02 | 07:47:35
  • Mallan säger:

    Vilken fiiiin tjej ((: <3

    2013-09-02 | 21:56:06

Kommentera inlägget här: