aboutmisen.blogg.se

Underbart

Kategori: Allmänt

Hon är äntligen hemma min fin fina Mia som jag har saknat henne, det var helt underbart att få träffa henne & hennes lilla prinsessa på 4 år, jag har aldrig sett en unge tycka om att leka ute som hon gör, sötunge. 
 
Ja ni kanske undrar hur min träning gick i dag, den gick grymt bra, 30 min löpning 25 min styrka & 30 min på crosstrainern! nöjd är jag & svettigt var det! Det värsta med denna dag är att vädret har varit kasst en jävla massa blåst hur kul är det? håret blir ju helt Cp & äckligt. 
 
Jag kan verkligen inte klaga på denna helg, underbar fredag, morgondagen kommer bjuda på en massa trevligheter, Stina kommer till staden med sin nya kille, här ska det plågas lite ;) haha. Det ska drickas vin med massa fina sötnosar, kan jag klaga? eh nä.. Jag har det bra just nu!
 
Svettig tjej efter ett riktigt fint träningspass...
 
Blåsigt värre...
 
Puss & Kram

Kommentarer


Kommentera inlägget här: