aboutmisen.blogg.se

True friendship never ends! eller?

Kategori: Allmänt

Jag har funderat kring detta med vänskap länge, jag vet att jag kanske inte borde skriva om det men jag känner att jag måste lätta på hjärtat, jag måste får skriva av mig då jag egentligen inte riktigt har någon jag kan prata med om detta. Suck
 
Vännskap har alltid varit viktig för mig, viktigar än att ha kille, viktigare än min familj, kan man väl säga. Jag vet att jag kanske inte alltid gjort dom smartaste valen i livet & kanske inte alltid varit den bästa kompisen, men jag har alltid försökt gott göra mig, men man kan inte alltid krusa för någon för att det ska bli bra. Jag har kanske "kastat" bort vänner som jag inser nu hade varit värda att hålla kvar & tyvärr hållt kvar vänner som inte förtjännar min vänskap.
 
Vad vill jag nu komma med detta? jag vet inte, jag vet bara att jag inte vill vara någons andrahandsval, för mina vänner är & kommer alltid vara mitt förstahandsval. Det finns inte en jävel som kan ändra på det speciellt inte en kille. Jag kommer aldrig sitta ihop med någon, aldrig låta någon bestämma över mig. Jag måste få ha min egana tid & få vara mig själv, kan inte en människa ge mig det så är hen inte vär det. Vissa tjejer & killar borde tänka på det. Jag måste också tänka på att vänner som inte ger mig något & som jag faktiskt inte tycker beter sig något vidare bra i alla lägen måste jag dumpa & säga bye bye till. Sånna människor finns tyvärr i min närhet så till er säger jag hej då, det är dig det är fel på inte mig.
 
Så nej jag har bestämt mig & jag har sagt till mina vänner blir jag en toffel så sätt gärna ett skott i huvudet på mig, det är de sista jag vill bli. Men jag har en känsla av att jag kommer gå min egna väg & göra det jag vill vad som än händer. Jag står kvar vid mitt ord att jag faktist älskar mina vänner men jag måste sluta älska dom för mycket.'
 
Puss & Kram
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: