aboutmisen.blogg.se

Svullar

Kategori: Allmänt

Detta är fan inte okej, som jag svullar idag också & hej vad det syntes på vågen. Måste verkligen sluta & hålla mig till en gång i veckan hur svårt kan det va? I går var det två små ostbågs påsar två brukar cola, lakris, en halv snikers & en halv pizza.. Fatta att jag var tvungen att trycka i mig alla ostbågar i går & mina två burlar cola för att jag skulle orka gå till gymmet  haha. Idag blev ju inte bättre, varit bitter hela dagen typ, ätid godis, banan, en kaka & resten av pizzan =/ plus att jag nu sitter & äter upp mina chockladbollar :P OMG kill me, nästan så jag borde träna imorgon med men det hinns inte med för jag ska umgås med min fina Linda :)
 
Nä nu ska jag äta upp mina lakris bita! heelt sjukt vad fan hände i lördags?
 
Puss & kram

Kommentarer


Kommentera inlägget här: