aboutmisen.blogg.se

Måndag

Kategori: Allmänt

Ja veckan första dag viket innebär att imorgon är det Tisdag vilket innebär att jag ska börja l 8:00 imorgon vilket innebär att klockan ringer kl 5:30, borde genast hoppa i säng men nä. Varför ska jag sova? överskattat!
 
Trots att det är måndag så har dagen beståttav en jävla massa skratt, jag har skrattat så mycket att jag har börjat gråta & nästan kissat på mig. Ett gott skratt förlänger livet så jag kommer leva länge! Men inte nog med detta, idag fick jag (vi) kläder från jobbet helt gratis från märket Catwalk88. Det är nog inte så många som känner till det, men det är ett märke från Kina (om jag inte minns fel). Det är tack vare vår fina inköpschef Håkan (the man) som har sett till att vi fått in detta mer annorlunda märke, vilket jag gillar det ger hela jeansavdelningen en liten klick i tillvaron, haha. Håkan är en sjukt grym man från skåne som har jobbat i Kina & med produktion på Gina Tricot, ja & nu har han hamnat hos oss ute i kosta, helt sinnes sjukt. Men Håkan är som sagt grym & kan sin sak.
 
Catwalk88. Dessa rosa skor kommer bli dom ända jag
kommer äga.
 
Man kan inte annat än att älska henne. Anny is the shit
 
Söt tjej som gillar jorsgubbssylt? 
 
Puss & Kram

Kommentarer

  • annystasia säger:

    sexy

    2013-04-16 | 21:48:51

Kommentera inlägget här: