aboutmisen.blogg.se

Just chilli´n

Kategori: Allmänt

Tisdagar är veckans värsta dagar. När jag var liten tyckte jag alltid att torsdagar var veckans sämsta dag för att då fanns det inget bra på tv:n. I vilket fall som helst så har denna tisdagen flytit på, jag har jobbar 8- 18:15 morr hatar det men jag har inte så mycket att säga till om. När jag kom hem så snörade jag på min löparskorna för att jag tänkte jag skulle springa min korta runda idag, eftersom jag sprang runt sjön i går. Det gick sådär då jag fick ont i benen, men lite träning är bättre än ingen träning alls, imorgon blir det gymmet.
 
Men det bästa med denna kväll är att jag kommer få hoppa ner i en nybäddad säng, dock helt ensam men men, & imorgon kommer jag få så jävla god mat till lunch då jag ikväll har gett mig på att laga en maträtt jag aldrig lagat innen & jag tro det kommer smaka gott. Jag har redan tjuv smakat hihi..
 
Puss & Kram!
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: