aboutmisen.blogg.se

Gästbloggare

Kategori: Allmänt

Yo! Whaddup my friends?
Mitt namn är Bosse the bear! (Bosse björn) bor med Misen & måste leve med hennes dumheter.
Jag är ingen blogglover så detta att skriva ett inlägg vet jag inte om det är min grej men jag kan ge det ett försök. Hon ser ju faktist inte att jag tagit beslag på hennes dator, blir lite som en bloggrape kanske ? lite som en facerape på facebook, ah ni fattar grejen.
 
Jag är en skön snubbe i mina bästa år, mitt liv går ut på att göra Misens liv så jävligt som möjligt, precis som hon gör mitt. Vi ska ju inte ens gå in på vad jag tycker om hennes töntiga vänner, asså jag har inte varit med om något värre. Dom typ tar död på mig, deras fnittrande, deras gnällande över ena killen hit & dit. Kan inte någon bara sätta ett skott i huvudet på mig nästa gång dom är här. Jag vill ha mitt persenal space lixom vad är det dom inte fattar. Just det som är tjejer I forgot that. Jag vill inte ens nämna killarna som hon låter komma in genom dörren, vad tänkte hon med? inte kuken i alla fall för det har hon ingen (vad jag vet), menar dom är riktiga losers. Det värsta är ju att dom ska börja fjäska för mig med bara för att dom vet att man måste bli godkänd av mig innan någon får komma innanför "skalet" så att säga. Det värsta jag vet är när hon bara dragit hem någon utan att fråga om jag tycker det är okej, men vad ska jag göra jag är bara en björn som bor här. En sak till jag inte gillar är när hon ska gnälla på mig att jag festar för mycket, give me a break, you just live once. Men trots att hon gnäller & tjatar på mig så har vi jävligt kul ihop & jag vet ju att ingen loser kan ta henne i från mig, då hon alltid är på min sida så jag kan egentligen göra vad fan jag vill mot idioterna som kommer...Tjejer..
 
peace out bro

Kommentarer


Kommentera inlägget här: